【原來一早有人上節目爆過料⋯】樂易玲承認:係有監製唔肯用佢

    麥明詩疑遭魏焌皓「強吻」事件愈鬧愈大,有傳指魏焌皓「花底」,遭多位女藝員投訴行為不檢,無綫有感事態嚴重,將他炒魷。

    不過,魏焌皓原來都係「花底」,另有報道指除咗麥明詩之外,佢亦曾遭多位女藝員投訴「行為不檢」,好多人拒絕再合作,令唔少監製都唔肯起用佢。無綫亦有感荷李活「#Me Too」反性侵席捲全球,對旗下職藝員嘅紀律好重視,為咗唔想有女藝員受到傷害,無綫決定同魏焌皓提早一年解約。而香港討論區都有熱烈討論呢單新聞,有網民更翻出去年9月,有「翻版陳妍希」之稱嘅前TVB小花陳潔玲接受商台節目《公子會》訪問時,大爆自己喺TVB見過最「人渣」嘅男人,當時有人估係吳業坤,但網民就覺得魏焌皓先至啱。

    當日陳潔玲喺訪問中話﹕「有一個case,係我哋一班女藝人傾傾下,發現原來佢(某男藝人)追過你喎,又追過佢喎,又追過呢個喎。(追過好多人?)係喇,佢每一次都會用一故事,就係佢受過情傷,當自己係一個受傷嘅小白兔。講到自己其實係專一,好追求愛情咁,跟住我哋大家拎返出嚟講,就覺得點解個個一樣。」陳潔玲形容呢位男藝人說話技巧高,令好多女仔都會同情佢,佢話﹕「例如講啲佢以前嘅經歷、童年、屋企慘事咁。但嗰陣坊間已經對佢有負面嘅印象,佢反而會用返呢樣嘢,用返佢自己真實嘅版本,即係佢自己先係畀人辜負嗰個,佢會講佢自己受過一次好重嘅情傷唔敢再去愛人,但遇到你就重生。好好彩,啲編徒呃唔到你就會好快去呃第二個。」

    《蘋果》今日打電話問當時人,問到「人渣」係咪指魏焌皓?陳潔玲話﹕「哦,哈哈,冇呀,嗰個訪問,我唔係好記得,因為太耐。(唔係講佢?)呀….嗰個節目冇指名道姓,我諗都唔方便講邊個。」有冇留意有傳麥明詩遭強吻?佢話﹕「我冇follow,現在唔喺香港。」佢承認與魏焌皓有一齊合作過,但私下無來往,問有冇追過你?陳潔玲話﹕「冇,同佢唔係好熟,離開無綫後都冇聯絡。(信唔信佢係呢啲人?)我要睇番新聞先。」

    無綫高層樂易玲回覆東網稱:「其實每個藝員都係TVB一份子,我哋係唔會輕易放棄,但今次呢件事,冇人向我投訴,但我有喺製作部門聽過,係有監製唔肯用佢,所以我有了解過,知佢(魏焌皓)對每件事都有自己睇法,既然佢同其他人合作上出現問題,而佢想法又唔適合公司制度,咪唔同佢續約,等佢喺出面有另外發展!」

    (on.cc東網/蘋果日報)

    SHARE