【最矚目親密合照!】83歲羅蘭姐原來一早心有所屬?

    83歲羅蘭姐雖然事業得意,可惜至今仍未婚。最近就流出她與他的親密合照,真的是想不到!對方還把合照上載到社交網,一衆網民尖叫!

    羅蘭近日非常巴閉,到澳門與碧咸演出廣告,她興奮得像小fans要求碧咸合照簽名,難得這位萬人迷不但攬着羅蘭合照,還將照片放上Instagram。首次與外國人合作便遇上巨星的羅蘭昨日說:「佢好靚仔,完全冇架子!」又透露因龍婆形象太深入民心而獲加戲。

    其中一張是碧咸攬着羅蘭,羅蘭還邊笑邊豎起手指公讚好,另外又有碧咸與一班熟女大合照,認真令人羨慕。

    記者昨日致電羅蘭,問是否與碧咸在澳門合作拍廣告時,羅蘭反問記者為何知道她與碧咸合照,當她獲悉是碧咸主動將攬攬相放上社交網後,羅蘭即開心地說:「我都係啱啱喺澳搭船返到香港,我同佢拍廣告,我第一次同外國人拍嘢,估唔到第一次就同個咁大粒喎,我都好開心興奮㗎!」

     

    羅蘭大讚碧咸好靚仔,她說:「我睇番佢以前啲相,覺得佢冇鬚嗰陣仲靚仔㖭!我叫佢同我影張相簽個名,佢即刻話冇問題,好親切,好nice,完全冇架子。」那麼碧咸是否知道她是演員?羅蘭笑說:「佢知,連個外國導演都知,有幾個shot個導演仲叫我扮龍婆㖭呀!」

    看來羅蘭整個Trip都好開心!

     

    (appledaily)

    SHARE