【翁靜晶質疑報細數】劉嘉玲:唔應該睇錯呢啲嘢

    「翁靜晶12歲時,嘉玲是18歲。靜晶53歲時,嘉玲是52歲。試找出嘉玲年齡增長的方程式。」劉先生喺大埔Group出題。識唔識計?

    呢個問題,其實係翁靜晶問起先:「嘉玲明明大我幾歲,今天竟然比我細了一歲,咁奇怪都有?」又真係奇怪嘅。翁靜晶喺fb仲話,自己12歲嗰年,喺劉芳剛導演家中見過嘉玲,當時嘉玲已經係大人。翁靜晶報稱今年53歲,劉嘉玲報稱52歲。花生友睇完翁靜晶個post之後,齊齊估究竟劉嘉玲「應該」幾多歲。有人估係59,有人話係58。

    劉嘉玲、容祖兒、吳千語、馬天佑、周麗淇、樂基兒(Gaile)、李佳芯及黃翠如等喺中環ifc出席化妝品牌活動,同場還有兩位準大肚名模Ana R.同Jessica C。對於翁靜晶質疑佢報細歲數一事,嘉玲笑笑口解說:「其實我唔知根據咩資料話我報細咗,我印象中佢係一個好叻女仔,佢應該有晒資料。佢係律師嚟,唔應該睇錯呢啲嘢,如果我係58歲,我媽15歲應該生唔到我,我係1965年12月8日生日,翁靜晶係唔係應該大我一歲?」

    翁靜晶透露12歲時喺劉芳剛導演屋企見過嘉玲,嘉玲當時已經係大人,對此嘉玲就再笑言:「我唔知邊個報錯年紀,不過我喺劉芳剛老師時候係17歲,我係80年嚟香港,82年考藝訓班。」對於網民讚佢越來越可愛,佢就話自己保持一份童真,尤其懷抱大自然的時候。

    問到會否同翁靜晶對質,嘉玲就表示唔使:「呢啲我冇報細,我媽咪係1944年,上網一撳就知冇我呃,我o依家好健康,好開心,慢慢老,我唔驚老,會更加注重健康。我會變成一個滿頭白髮,好多皺紋老太婆,我同佢唔熟,佢早我少少拍戲,我讀藝訓班佢已經好紅,拍緊《荳芽夢》。我啲記性麻麻地,不過生日就記得,可能我keep得比佢想像中後生,覺得自己賺咗6、7年。」

    (蘋果日報)

    SHARE