【仲係雙胞胎!】PO BB超聲波片段報喜:我是四個孩子的爸爸,我很幸福

    今日佢仲宣佈太太再懷孕嘅好消息,宣佈太太成功懷雙胞胎,佢上載一段超聲波片段,當中可清楚可見雙胞胎在郁動,佢留言:「感謝上帝,上帝給我們不是只一個,他給我們兩個,感謝上帝。我是四個孩子的爸爸,我很幸福!」

    曾紅極一時嘅41歲韓國男歌手劉承俊,佢因為2002年涉嫌逃兵役而被禁止返韓,劉承俊多次想申請返回韓國,但去年首爾高等法院亦駁回佢想返韓嘅上訴。

    離開韓國後劉承俊現時主力喺大陸發展,仲不時喺微博分享佢嘅相片,今日佢仲宣佈太太再懷孕嘅好消息,宣佈太太成功懷雙胞胎,佢上載一段超聲波片段,當中可清楚可見雙胞胎在郁動,佢留言:「感謝上帝,上帝給我們不是只一個,他給我們兩個,感謝上帝。我是四個孩子的爸爸,我很幸福!」

    劉承俊於2005年9月與中學同學兼女友在美國結婚,大仔於1997年出世,5年後即2002年次子亦出世。

    (蘋果日報)

    SHARE