【被指四角戀 一腳踏三船】越講越扯火:做乜嘢啫?

    日前分別喺facebook同instagram宣佈跟「翻版吳千語」陳嘉莉(Kelly)嘅兩年情玩完後,被爆出疑衰花弗一腳踏三船,有傳阿聲瞞着正印同松岡李那拍電影《作家的謊言》戲假情真,同時又暗撻34C「籃球界女神」方詠琳。憑網劇《反黑》上位嘅張建聲分手後首現身嘅阿聲到鴨脷洲拍網劇《向西聞記-咖哩雞》,不停唱好自己冇出軌,強調分手不涉第三者。

    農曆年張建聲同Kelly仲係好sweet咁現身。(資料圖片)

     

    陳嘉莉(Kelly)

     

    問到o依家嘅感情狀況?阿聲越講越扯火:「自己未公開同大家交代過,其實我同Kelly嘅兩年情,感情有開心有唔開心,係一個經歷,其實都出咗聲明,講咗唔係有第三者,失實報道太多,其實識我嘅人都知道我張建聲只係鍾意拍戲,o依家轉移視線到我好似花心蘿蔔咁,同埋嗰啲黑材料,做乜嘢啫?一pair小情侶分手,搞到好似好大件事咁。」

    張建聲

    對於被爆傳出四角戀,阿聲振振有辭話:「唉!我最驚累到人,你講松岡同琳琳,松岡更加冇可能啦,我又唔識日文,而琳琳我係由細識到佢大,又話我哋去峇里,又話我哋去睇周杰倫演唱會,如果我真係同佢有嘢,我就唔po (post)啦,我好珍惜嗰個時刻,所以po (post)下,我明人唔做暗事,但好多事實被扭曲咗。」問到o依家係咪單身?佢強調:「我o依家係單身,但另一方面都開心,睇到好多網民留言支持我,有啲仲同我講,唔理仆街又好乜都好,總之我做嘅作品娛樂到佢就好。」

    松岡李那

    琳琳

     

     

    (Apple Daily)

     

    SHARE