【已經答應公司10年唔結婚】03年係雙重打擊:唔拍拖做唔到

    20幾歲出道,今年9月就踏入半百之齡,但見佢外表同身形都冇乜走樣,一別就20多年:「其實我連護膚都唔多做,年紀大毛孔變粗我唔care,以前出道唱片公司包裝官仔骨骨,好多人有錯覺以為我係好貪靚,但我係最唔貪靚,當年嘅蔡興麟只係product,其實當時係唔開心,因為我唔係咁嘛!」

    蔡興麟當年形象健康乖仔(蔡興麟提供圖片)

    蔡興麟喺90年代出道,佢話最難忘係1993同2003年:「我第一個娛樂圈知己係黃家駒,佢幫我寫《為了你為了我》,如果冇家駒就冇今日蔡興麟,佢教識我好多嘢,冇幾耐佢出意外,同年因為公司close down令我重新諗方向,呢個係第一個打擊。」

    估唔到,10年後,蔡興麟遇到嘅打擊係打孖嚟,佢話:「03年係雙重打擊,因為我從細到大偶像係哥哥同梅姐(梅艷芳),入行相識之後,佢哋對我好好,以前我個性好care評語,但佢哋教識我唔好被評語帶住情緒,佢哋唔止係我朋友,係我導師。」而哥哥同梅姐喺03年相繼離世。

    初入行嘅蔡興麟希望得到全部人鍾意,但哥哥斷言冇可能。(蔡興麟提供圖片)

    蔡興麟從小就封梅姐係偶像(蔡興麟提供圖片)

     

    那些年偶像歌手其實都有一個唔拍拖嘅包袱,當年形象健康乖仔嘅蔡興麟,曾經發表獨身宣言——10年內唔會拍拖結婚,今日蔡興麟講番呢個逝去嘅諾言:「我係應承唱片公司,因為啱啱出道,自己希望將10年時間全副精神擺事業上面,因為當年自己都係10幾20歲,所以我答應呢個要求,我可以10年唔結婚,o依家大個咗諗番都好笑,你10年唔結婚,係咪代表10年唔拍拖?係兩件事,我唔拍拖做唔到,但起碼冇結婚囉!」

    (圖片來源:蘋果日報)

    o依家49歲嘅蔡興麟依然獨身,問到感情生活?佢坦言:「拍拖都有嘅,女朋友喺新加坡,我哋拍咗2年幾,但準備結婚就冇,自己好多時間喺國內,好多種種原因,隨緣啦!如果真係要結婚,以前有幾次機會,可能我係處女座,有人覺得我要求幾高,因為我係比較傳統思想嘅人,我每一次談戀愛都希望係結婚對象,結婚一定要付出所有,如果唔能夠畀到另一半所有,就唔適合結婚。」

    (圖片來源:蘋果日報)

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE