【喺老公嘅支持下…】林夏薇生一個有一億!?

    林峯堂妹林夏薇喺15年7月秘嫁身家逾20億嘅金融才俊莫贊生(Jason),雖然林夏薇做咗豪門少奶奶,不過喺老公嘅支持下,佢仍然好努力發展佢嘅事業。

    相關圖片

    之係話晒結婚咗都有2年,而且老公年紀都唔細,所以林夏薇都要乖乖停工,展開佢哋嘅造人大計。

     

    藝人林夏薇完成拍攝電視劇《十二傳說》後,即停工專注造人,希望同老公生B,現時夏薇的老公一有時間都陪住她,夏薇亦積極養好身體,更不時做運動。

     

    不過對於有指她生一個便可獲獎一億時,夏薇回應傳媒時坦言:「其實屋企嘅計劃唔好用錢嚟衡量,識我哋嘅朋友都知道我同先生係嚮往開心、簡單嘅生活,先生唔係圈內人,佢更加低調,可能我依家有劇播緊,所以有呢啲新聞,咪當宣傳囉!如果因為我嘅工作而影響到佢我覺得唔係咁好,我哋兩公婆都係好努力工作,生BB有計劃嘅,依家可以多啲時間陪家人同埋睇吓自己嘅生意都係好事,多謝大家關心。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE