【而家好煩惱】雨僑婚後發現老公驚天大秘密

    歌手雨僑同羅力威早幾日拉埋天窗,點知未夠一個禮拜,雨僑就發現老公有個「驚天大秘密」瞞住佢。

    雨僑喺社交網爆料話近日忙於工作,一直未有時間執屋,但要將兩個人嘅嘢放入一間屋時,先知原來羅力威有成千對波鞋同Figure,仲有好多雜物,搞到雨僑好煩惱。不過好彩雨僑都有自己一套執嘢大法,順利執好間屋,而最後雨僑補飛話佢講到自己好似冇雜物咁,但其實唔係嘅,佢話自己都有好多Figure㗎,算係還老公一個清白啦!

    雨僑留言

     

    佢話:「最重要又最困難的是兩個人都要把自己的東西塞進同一個屋子裏,@adasonlo 的一千對波鞋 (是不是每個妻子都會發現老公的鞋原來也不少?)、Figure,我的邀約産品和 @ava.liu 的拍攝用貨物、十萬種茶和咖啡、超多㕑具,都要找地方安置。好慶幸早年學會了「斷、捨、離」收納術,不然我外遊工幹前這幾天別妄想可以完成Move in了。」

    (on.cc)

    SHARE