【「禮服」係重點】車婉婉囝囝正式1歲喇!着靚靚慶祝

    藝人車婉婉去年3月28號為中澳混血兒老公Jonathon誕下囝囝「BBQ」,早前「BBQ」以及蘇永康仔仔蘇展弘(Jazz)舉行一歲生日派對,率先提早慶生!

    昨日「BBQ」正日生日,車婉婉為仔仔舉行一個簡單而隆重嘅生日會,只係同屋企人食飯兼食蛋糕。雖然簡單,不過「BBQ」都有造型㗎,着住黑白色「禮服」夠晒靚仔,並獲得唔少網友送上祝福,車婉婉留言:「高齡日誌之Happy Birthday,Q氏今晩和家人在家中與BBQ一起渡過一個愉快的晚上。BBQ吃過生日大餐,洗過白白之後,換咗套飲衫,吃過Q MaMa的蛋糕後開心活動了一會便乖乖睡覺了。Q MaMa在此代表BBQ感謝大家送給他的禮物,還有各方好友送上的祝福,Thank you all for loving BBQ。BBQ,你要乖乖聽話,做一個聽教的小孩子,MaMa希望您能健康成長,每日開開心心」

    當然唔少得食蛋糕喇!

    「BBQ」真係好得意呀!

    唔知「BBQ」覺得好唔好味呢?!

    吃完蛋糕當然要玩陣喇!
     (東方日報)
    SHARE