【希望大家高抬貴手】郭富城怒斥:我好憤怒!

    郭富城琴日喺西九龍文化區出席聯合國兒童舉行嘅活動,佢仲特登走去啲家庭睇小朋友畫畫。做咗爸爸之後,城城見到小孩都笑得好燦爛,仲同啲小朋友傾偈。

    城城出席活動見到小朋友時,慈父樣出晒嚟!

    提到親子活動,問城城會唔會一齊唱歌跳舞?係咪有教自己招牌舞步動作?佢笑話:「有我嘅genes,遲啲相信佢自然識做。」早前城城透露目標是帶女兒去公園),佢話暫時未做到,亦主動表示早前有傳媒偷影女兒相感不悅:「o依家做咗爸爸,嚴正希望傳媒自律,唔想BB或者佢將來嘅樣公開,大家喺娛樂圈唇齒相依,有嘢要報道,但都想保護吓小孩,會影響小孩成長,希望大家自律同高抬貴手。」

    佢話影佢無所謂,但唔好再喺佢屋企附近騷擾或偷影!

    城城表示會擔心影響女兒成長,睇得出呢個爸爸好維護家人,佢話:「仲要影我屋企,嚴格嚟講我心中好憤怒,希望自己家庭得到保護,影我冇所謂,但唔好偷影騷擾我家人。呢一刻我會有陰影,喺公園玩會擔心被影,大家放過我哋,俾佢健康成長。」

    城城老婆方媛及囡囡(資料圖片)

     

     

    (Apple Daily / on.cc)

    SHARE