【傳與祖兒分手】劉浩龍:每個人有自己生活

    天后容祖兒與劉浩龍(師兄)拍拖多年不時晒恩愛,但祖兒早前卻飛起男友獨遊旅行,有見祖兒單拖外遊,兩人因此傳出分手。師兄於電台宣傳時表示:「每個人有自己生活。」

    容祖兒 劉浩龍的圖片搜尋結果

    提到女友容祖兒早前撇甩他頻頻去旅行,因而傳出兩人已分手。對此劉浩龍說:「咁佢旅行跟媽媽去,農曆年我有好多工作,其實我覺得唔係好大件事啫!我一月都有去旅行,不過跟老闆一起去滑雪,只是好平常生活,每個人有自己生活,可能佢以前好忙,只是近排有時間去享受返,我覺得好正常。」

    容祖兒出席宣傳活動時,就早前獨遊日本,今個農曆年和情人節都留港度過,問到是否變回單身?祖兒說:「咩喎!」因她情人節也不在港,當然再被追問是否變回單身?她說:「哎吔!唔同你哋講呢啲,今日係38婦女節。(會為情人節補數,去支持男友4月的演唱會?)唔!(你係唔支持?定係唔,支持?)唔!一定支持,梗會支持。(煲湯支持?)你唔好理我啦!」

     

     

     

    (ON.CC / SINGTAO)

    SHARE