【原來唔止黃智雯…】傳姚子羚婚訊變分訊

    37歲嘅姚子羚(Elaine)同坐擁逾億身家嘅男友「的士邦」鄭子邦頻頻傳好事近,雖然佢哋否認婚訊,不過舊年佢哋以情侶檔出席活動嘅時候,Elaine話男友仲未求婚,不過大家都係朝著結婚嘅方向進發,但係估唔到最終唔係傳婚訊,而係分訊。

    今日有周刊報道,Elaine同男友拍拖三年,本來一心等住做鄭太,而且仲咗去男友位赤柱嘅豪宅同居,點知男友對結婚嘅興趣唔大,一來佢本身離過婚,二來雙親已離世,再無婚事壓力,所以佢一直好享受同Elaine嘅相處方式,不過女方嘅身邊朋友個個都催婚,令到佢覺得有壓力,喺農曆年前又為結婚呢個問題有啲爭拗,大家冇一致共識,最後男方提出俾一個冷靜期大家諗清楚。

    受情困嘅Elaine選擇去旅行散心,喺農曆年嗰陣佢同龔嘉欣去咗日本旅行,的士邦就同一班好友去咗澳洲,胡說八道嘅一班姊妹亦有陪Elaine,杏兒同李施嬅亦都有喺ig貼圖,最初大家以為係安慰黃智雯,事關係近排有傳同男友情變,點知原來情變嘅唔止佢一個。

     

    的士邦事後接受周刊訪問,佢冇回應情變嘅事,叫大家問番Elaine,日前同丁子高現機場,的士邦繼續唔回應,只係話尼泊爾禪修。今日亦有傳媒向Elaine了解,不過未有回覆。

    (蘋果日報)

    SHARE