【好多謝⋯】原來「3億千金」張寶兒一直好自卑

    俗語有話「有錢唔係萬能,健康先係無價」,年僅26歲嘅張寶兒,有青春有學歷,仲有家底添。有指寶兒嘅爸爸喺跑馬地禮頓山擁有至少七個物業,估計身家達3億港元。

    原來寶兒一直都好自卑,自小已經覺得自己唔靚、唔夠完美。

    佢今日喺IG寫咗一段長文,話參選港姐後加入幕前工作,其實都係硬著頭皮,佢話:「總是怕大家會注意到我的不完美,漸漸地,我發現自卑開始讓我連自己的優點都否定了,我忘記了自己為甚麼吸引,忘記了自己的美麗。現在我要面對自己的其中一個最大的恐懼、懶惰、自卑,從2018年一月開始,我進入了積極運動歷程。」

    寶兒又話經過咗兩個月嘅努力,肥過瘦過,食過減過,最近終於都見到啲成績。

    見佢着住sports bra做運動,唔化妝都容光煥發,佢多謝途中不斷鼓勵同督促佢嘅拍檔:「我終於能夠成功回歸港姐時,冇油鹽糖飲食和每天一小時運動的節奏!」雖然寶兒冇講明係邊個,但相信一定有男友袁偉豪份,因為袁偉豪係香港先生出身,鍾意跑步同健身,身型向來都操到好fit。

    (蘋果日報)

    SHARE