【兄弟姊妹團有⋯】江若琳:我唔想第一道餸就唔見咗新郎

    江若琳同男友蕭潤邦、關菊英(菊姐)、樂隊ToNick同黎芷珊今日喺大潭出席「生命熱線慈善步行籌款」,甘比媽媽代表劉鑾雄慈善基金向大會捐出50萬元善款。

    十指緊扣到場嘅江若琳同蕭潤邦透露婚期將於12月23日舉行,喺黃埔一酒店筵開40圍。婚後會唔會減少工作?江若琳話:「我會繼續做,但做生意,我會學,佢 (蕭潤邦)話會傳授功夫俾我,女仔生涯唔會好長,佢話俾我老年有個保障,所以有時我都會跟佢去開會,睇下舖頭點去營運。」

    蕭潤邦笑住話:「踢佢入飲食業。」江若琳仲話o依家已經搵咗鍾舒漫、小肥、HotCha做兄弟姊妹團,佢笑指:「其實我阿媽同佢阿媽係唔識呢啲嘢,所以冇乜話要好傳統,對上頭完全冇概念,不過知道過大禮係結婚前1、2個月。」

    江若琳表示蕭潤邦要搵頂酒朋友:「佢一杯就冧,所以佢會準備茶扮白蘭地。」蕭潤邦話:「o依家去飲嘅人,好少好似以前咁要隊冧新郎哥,見對方唔想飲都唔會迫佢。」江若琳笑謂:「大家高抬貴手,我唔想第一道餸就唔見咗佢,真㗎,佢平時一杯紅酒就醉。」諗到去邊度蜜月?江若琳指:「想去倫敦睇波,你睇我今日著曼聯波衫,就知我係曼聯球迷啦!」

    菊姐表示閒時最鍾意係步行做運動,既可以欣賞沿途風景、呼吸新鮮空氣,又可以唔使花錢keep fit。《溏心3》原班人馬將合作舞台劇《秘密》,所以現時要投入圍讀、綵排。怕唔怕夏雨爆肚?菊姐笑住話:「我哋會制止佢。」

    (蘋果日報)

    SHARE