【離開係一個大決定】畀森美鬧走?

    節目中經常做下靶角色,一直有傳佢比森美鬧走,今日終於係佢嘅Last Day。

    林珊珊大女李澄(西瓜)喺商台做咗DJ 8年,新一年嘅開始,西瓜決定離開商台向外闖,今日係佢嘅last day,佢就預備咗散水餅派畀同事,西瓜接受訪問時話:「心情有少少緊張,因為呢份係我第一份正職,離開係一個大決定,8年嘞,覺得唔捨得,今朝做早晨節目播最後一首歌,都忍唔住喊,好感觸。」

     

    森美

     

    西瓜透露將會做司儀同配音嘅工作,仲有可能會做電視主持,問佢會唔會好似森美咁參與幕前?佢話:「好似佢咁要有番咁上吓味道,佢經歷咗一段長時間,先成為男子漢。」佢仲大讚森美勤力兼行動力高,事業成功,自己好難追得上,係佢嘅好榜樣。有指西瓜喺節目經常畀森美鬧,咁今次係咪畀森美鬧走?佢就話:「當然唔係,如果咁講真係不負責任、唔識感恩,佢真係鬧㗎,不過嗰種係打鬧,佢時時提點我,係我恩師,用血汗捧我哋出嚟。」

    有指森美鬧走西瓜,西瓜就話咁話講真係不負責任。

     

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE