【輸足幾條街】方中信同發哥行山 被拋甩索晒氣!?

    方中信成日同周潤發行山。

    藝人方中信接受電台訪問,講到家中有兩隻愛犬,他表示其中一隻是他領養回來,他都認同很多被遺棄的貓狗,所以他都支持領養,而其中一隻唐狗女叫Jesse,方中信稱當日流浪狗中心見到Jesse感覺很怕人,帶牠回家後仍是瑟縮一角,又匿在枱底不敢出來,要差不多經過九個月時間,Jesse才能適應及接受他們。方中信表示Jesse性格內向,就連食飯都好斯文,因食得太慢,就被另一隻愛犬比高搶食,兩隻狗不時都有「狗咬狗骨」。

    至於方中信的女兒現已10歲,同樣很愛錫兩隻愛犬,早前他們「一家五口」便去影了一輯全家福,他謂:「其實每兩年都會影一次全家福,而兩隻狗都13、14歲想紀錄一下。」

    講到方中信不時和周潤發去行山,可有帶埋狗狗出動?他坦言:「唔帶得喇,我行都覺得好辛苦,佢哋老狗都唔好喇。」方中信大讚發哥行山速度好快,自己就行到索晒氣。

    但佢就話發哥行得好快,自己就索晒氣!

    囡囡同愛犬感情非常好!(資料圖片)

    發哥不時帶隊行山!(資料圖片)

    方中信一家三口(資料圖片)
    (東方日報)
    SHARE