【第一胎都係差不多時間】兩個好姊妹一齊佗B超有緣!

    踏入狗年,佢哋正式宣佈同時陀B嘅喜訊!認真值得恭喜!

    混血名模Ana R.同師妹Jessica C.(JC)私底下情同姊妹,兩人已為人妻,家庭美滿,仲分別生咗囡囡Maya同Tessa,踏入狗年,佢哋正式宣佈同時陀B嘅喜訊!認真值得恭喜!

    為迎接狗年同兩位狗年BB,佢哋就帶同寶貝狗女Gucci同Charlie同大家拜年,並分享佢哋再度懷孕嘅喜悅,BB生肖屬狗,佢哋都覺得好funny,仲希望BB似狗仔咁忠誠同有活力,問到新年願望,佢哋都異口同聲話:「希望順利生產,身體健康。」

    回顧去年嘅難忘事,Jessica就話同安志杰結婚,係一生中難忘,JC話:「沒有預計婚禮是這麼amazing,所有人都在那裏,由懷孕、結婚到第二個BB,一件事比一件事好,時間過得很快,Andy努力工作,而我亦會將優先放在小朋友身上。」

    懷孕近3個月嘅Ana就話今胎嚟得意外又驚喜,佢話:「今次真是很大的驚喜,我跟Jessica一同懷孕,其實我們都沒有家人在香港,我們就像姊妹,有人說好姊妹無論結婚、生小孩都會很接近,上次我的Maya比她的Tessa早4個月,今次她的BB比我的早3星期,對我來說兩個已經比足夠還多了。」

    不過JC就話希望生夠3個,而佢哋都話希望家庭同工作取得平衡,繼續成為事業型女性,畀小朋友一個好榜樣。JC同Ana兩個都係愛狗之人,提到有唔少人因為懷孕就藉口棄養寵物,Ana家中有三隻狗女、包括17歲半嘅Gucci、9歲嘅Angel、同4歲狼狗Lily,即將又有新成員,佢話:「其實棄養很不負責任,Maya很愛寵物,我的人生也不能沒有牠們的存在,小孩照顧寵物會學懂責任、照顧與愛。」

    (蘋果日報)

    SHARE