【童星過新年】美心妹妹剪8吋頭髮捐癌症病人

    新美心妹妹童星胡梓盈(Keicy)早前與家人上郵輪玩足三日兩夜,今次是她第二次上郵輪,在郵輪上Keicy化身小廚師,學整雪糕及壽司,Keicy媽咪大讚囡囡有烹飪天份﹕「佢平時喺屋企都會幫手整嘢食,例如過年會整湯丸,佢今次好開心,因為佢好鍾意食雪糕同壽司,之後返到屋企都有再整畀大家食。」

    專心整壽司~

    仲學整雪糕同壽司添~

    另外,Keicy又試玩VR過山車,不過,途中卻因為太怕而叫停,Keicy媽咪笑言﹕「佢向來好細膽,反而細佬同妹妹就由頭玩到尾,仲覺得好好玩。」

    Keicy上郵輪玩足三日兩夜,正!

    但係試玩VR過山車就驚到嗌停。

    剪8吋頭髮捐癌症病人

    談到新年,Keicy媽咪有感近期流感肆虐,所以未有外遊,不過就帶Keicy做了一件十分有意義的事,她說:「我帶咗Keicy去剪頭髮,捐畀癌症病人,剪咗8吋,啲頭髮原本及腰,依家就到膊頭,佢當然有少少唔捨得,但幫到有需要嘅人都好開心。」

    新美心妹妹 蒸糉的圖片搜尋結果

    Keicy(左)幾年前喺美心裹蒸糉廣告入面,一度成爲廣告新寵~

    與媽媽Fiona

    短短幾年間,Fiona 已變身星媽,不時陪囡囡 Keicy 出席活動。

     

     

    (on.cc)

    SHARE