【人夫之道】羅仲謙被問楊怡點相處:男人天生就係要忍讓…

    我辛苦佢咪唔使做囉,有時連開7日,真係好攰,但傾電話時知道佢睇緊電視或行緊街,咁就足夠架啦。」羅仲謙口中的佢,當然是指老婆楊怡。

    拍拖5年,結婚快將兩年,偶爾來個不經意的放閃,叫人心甜。像這天訪問,談及生小朋友、與岳母同住、買磚頭等話題時,深切的感受到羅仲謙對楊怡的愛已入血入骨……

    羅仲謙認為感情唔會因時間而沖淡,出外工作時,只要有空就會同老婆WhatsApp ,一切有如他說:「最緊要唔好懶。」(黃國立攝)

    回想當初決定交往時,羅仲謙說雙方並未有5年的年齡差距而猶疑,從哪時開始認定對方呢?從沒刻意去想,反正在適當的時候做適當的事。「娶妻求賢淑,同埋你會知邊個係可以同你共度下半生。」楊怡予人感覺強勢,但在羅仲謙眼中,她是絕世好賢妻,婚後令他更顧家更有擔戴,二人閒時在家打機、玩狗又一日,偶爾的家庭糾紛可促進感情。「雖然我信相敬如賓,但唔係極端到『娘子你好,請用餐』咁,最重要係唔好忘本,即係熱戀期時,雙方都會將最好一面展現,那之後為什麼又不可以呢?感情變淡或鬧交好多時都因為懶而起。就正如你可以忘記自己生日,但一定唔可以miss她的生日,嘻嘻。」羅仲謙說每次只要聞到𤓓味時,雙方都會各自分開冷靜下,再次坐埋一齊食飯時,亦很有默契的隻字不提,真係咁易?「雖然唔會買花道歉,但一定係我毫不猶豫先認錯,反正喺屋企又不用做給別人看,哈哈!」

    在香港舉行婚禮時,羅仲謙扮成楊怡最愛的鬆弛熊再唱首《分分鐘需要你》,即獲網友大讚冧老婆最高境界。(網上圖片)

    男人就要是忍讓

    提到最近一次被「哦」,羅仲謙說因為老婆怕凍,所以近來在家中著到滑雪一樣,而自己則打扮如在泰國。看到筆者跟工作人員因「著到滑雪咁」而笑到氣咳,羅仲謙跟着一齊笑之餘,也千叮萬囑「記住寫係講笑」。愛老婆並非用把口去講,單從與岳母同住這舉動,羅仲謙又再被加分。「她們三母女好相依為命,娜姐(楊卓娜)有自己家庭同小朋友,阿怡好順理成章要照顧媽媽,我真的沒所謂,有住家飯吃更好。」看到筆者一臉疑惑,羅仲謙說習慣了大家庭生活,更笑言不會有婆媳糾紛,所謂的相見好同住難,其實也事在人為。「每個人都有不同的性格,所以每一句說話或行為出來之前,都要經大腦諗一諗,可能你會覺得喺屋企都要咁會好辛苦,但男人就係咁,不能當作是不公平,而是男人天生就要負這責任,要忍讓。」楊怡上輩子應該是拯救了地球吧?

    楊怡與媽媽及姊姊楊卓娜感情要好,羅仲謙愛屋及烏也是理所當然。早前他與老婆飛澳洲度假,也帶同媽媽以及岳母同行,此舉又再被網民加分。(網上圖片)

    絕無生育壓力

    拍拖時一直被問幾時拉埋天窗,結咗婚好自然就會被關心什麼時候生B,更何況楊怡三十有八。「生小朋友唔好成日歸咎於女人一方,男人都佔好大部分,我常常不在香港,有什麼可以發生?」不難聽出羅仲謙怕老婆有生育壓力,所以將責任一力承擔,他說雙方的家長也沒有給予壓力,反正一切順其自然。他現在最想讓老婆過少奶奶生活,每日煩惱要去什麼地方high tea或shopping的那種。「當然遇上好製作我都想佢拍,但唔鼓勵佢好似自己咁衝。」

     

    為沙僧一角羅仲謙日日花6小時化妝,著上特技衣後連洗手間都唔太可以去,咁辛苦,都係想老婆可以快點做少奶奶。(網上圖片)

    最愛買磚頭

    羅仲謙近年偶爾會出現在財經版,笑他與老婆最大共同興趣是買樓而非打機玩狗,他不否認之餘,更指老婆最愛買磚頭。「一開始唔明點解要買,總之佢話乜就乜,現在當然明啦,可惜無運,同一樓盤抽兩次都唔中,經紀朋友都笑我抵死。」他更指楊怡在這方面有運又有眼光,儲下不少磚頭,而近期他較為留意國外樓盤,之後更如專家一樣分析,看來真的做了不少功課。

    (HK01)

     

    SHARE