【攬到老竇實一實】去完極地長征 手腳凍傷!

    日前到加拿大參加「冰極長征」慈善跑時,因不敵極寒天氣而按下求生掣的模特兒梁諾妍(Inez)今晚7時多返港,略施脂粉的她看來氣色不錯,並獲父親前往接機。Inez甫踏出機場立即和父親擁抱並在爸爸耳邊說道:「終於返到來喇!」場面溫馨。

    梁諾妍去完極地長征。 雖然剛搭咗廿幾個鐘飛機,Inez稱不算太疲倦:「暫時都未攰,立即會同屋企人去食團年飯,只係唔知係太痕定太乾,全身都有起一啲好細粒嘅爛,仲有手指邊仲可以見到少少瘀血。」

    梁諾妍老竇嚟接機!

    掂晒啦!

    同老竇攬攬! 手腳凍傷

    據稱她比賽期間手腳有凍傷,Inez就話現已康復:「嗰陣手指、腳踭同腳趾都變晒做白色,好痹,掂到都會痛,好彩冇變黑,如果唔係就大件事。仲有我塊面,嗰兩日係腫晒,係咁甩皮,搽咩都冇用。好彩依家已經冇咩事,睇唔到明顯傷痕。」

    問到現時的心情,Inez坦言可惜:「都覺得係有啲嘥,其實體能上係應付到,好彩之前有訓練,我哋第一日都行咗50公里,但係天氣實在太凍,第一晚就遇上全年最凍嘅夜晚,係負48度,連抖氣都辛苦,皮膚一接觸到空氣就會傷,冇辦法。」

    梁諾妍凍到傷晒! 仲想參加南極北極賽事

    回想起等待救援的經歷她猶有餘悸:「嗰陣真係有啲絕望,因為係等得好辛苦,初頭我哋三個坐喺營入面係咁震,又瞓唔到,可能女仔係更加受唔到,後來我就自己出去係咁不停行,但係無論做啲乜都冇辦法令自己暖啲,等嗰段時間人係好崩潰,衫都結晒冰着唔番,得番最厚嗰件羽絨仲着到。」她說現在首要是休息調養身體,暫時對極寒天氣留有陰影:「都仲係會想參加南極北極嘅賽事,但最多接受到負廿幾度,負四十幾就真係唔好喇,原來係真係會差好多。」

    有少少瘀血! 大合照!

    (東方日報)

    SHARE