【執定走佬袋】下個月生得啦:但原來我發覺有得賣

    藝人楊潮凱及周志康到馬鞍山出席無綫明珠台「BE MY VALENTINE 情濃二月」活動,楊潮凱透露太太的預產期為下月中,他笑說:「我都好緊張,周圍搵奶粉錢,太太想自己順產生BB。(執咗走佬袋未?)執咗啲,但原來我發覺有得賣。」提到近期流感肆虐,楊潮凱表示之前要濕身拍遊戲節目,搞到「病病哋」,問到有否自我隔離,他笑說:「我擰轉面瞓,戴口罩瞓仲辛苦,瞓唔到仲病。」

    問到會否入產房剪臍帶,楊潮凱說:「其實我想嘅,因為我想入去影相。」他又笑謂因太私隱,所以不會直播。至於是否已為BB改名,他說:「未,想出嚟睇吓嗰感覺點諗。(男定女?)我知嘅,但唔講畀大家聽住。」

    而周志康笑言待對方BB百日宴才準備禮物,楊潮凱即笑謂人可以唔到,但禮要到。

    此外,對於有指哥哥周志文緋聞女友劉佩玥(Moon)已「融入」家中,周志康否認說:「冇啲咁嘅事。(佢話見過你阿媽?)我都唔知。(有冇問阿哥感情事?)冇問啦!我同阿Moon都係朋友,佢平時都有一齊出席我哋活動,佢哋係Happy Live骨幹成員。我有老婆,唔好傳我同佢。(佢阿哥會唔會隱瞞你?)應該唔會。我睇吓佢瞓覺會唔會叫阿Moon個名。」

    他又笑謂可以與楊潮凱組成「人夫HeHe」組合。

    (on.cc東網)

    SHARE