【老公勁投訴】張美妮:我叫佢等一等

    藝人張美妮於將軍澳電視城古裝街拍攝新劇《丫鬟大聯盟》,她表示不算辛苦:「但我十年嚟未試過開05(凌晨5時),因為我比較少啲拍古裝。開頭都驚唔知醒,但原來都冇問題。自己都鍾意做戲,古裝扮相都好靚。」

    曾表示減少幕前工作趕生BB的美妮,就自爆忙拍劇搞到被老公投訴:「佢問我哋家庭計劃點。我話冇辦法,呢個角色好玩,機會唔係成日有。我叫佢等一等。」

    她又謂情人節要開工:「我結咗婚都重視情人節,我會唔接工作。今年都諗過度期慶祝,但最後都係工作為上,之後補番。(老公有詐型?)絕對會。好彩我老公今年生日係年初二,唔使度期都可以陪到佢補番數。」她稱難得一家人與他慶祝,所以會大搞派對。

    她又表示四月拍完劇集後會放假:「之前拍完《逆緣》後,我同老公講過要去旅行放鬆吓,點知到依家接另一套都未去。因為拍完《逆緣》之後同老公開咗間新餐廳,又有其他工作,之後就拍呢套,所以冇停過。」下月生日的她表示如果不用開工,會到自己開設的餐廳慶祝。

    (on.cc東網)

    SHARE