【絕密片曝光】王祖藍、阮兆祥、李思捷用英文大唱上海灘同激光中?!

    經過全日訪問之後,三位都有少少累,而阮兆祥仲有少少唔舒服。(梁碧玲攝)

    難得齊集福祿壽三子(佬):王祖藍、阮兆祥、李思捷,當然要有點搞作。訪問前夕,向他們提出用英文唱出廣東歌的請求,估唔到眾人反應熱烈。記者到場時,只見阮兆祥手執紙筆起勢翻譯,唱兩句又寫兩句,至於王祖藍就只係拎住份歌詞,但由頭到尾都冇出過手,一切在心中!而本身於多倫多大學畢業的李思捷,就一直口中念念有詞,閒時再去八卦兩位兄弟翻譯得如何,跟住……當然有精彩表演啦!去片!

    王祖藍拎住份中文歌詞唱英文版《上海灘》。(梁碧玲攝)

    但一roll機,連準備好的音樂也不用,自備拍子,跳完又唱唱完又跳。(梁碧玲攝)

    阮兆祥雖然當日有少少唔舒服,但正式拍攝時,又鬼咁精神,跳唱《Laser Center》收放自如,兼一take過完成。王祖藍亦以「river run river flow」將《上海灘》的精髓完全唱出,而選擇了《絕對空虛》的李思捷,在兩位兄弟的伴奏下,真係一啲都唔lonly。

    solo之後,祖藍即時再encore,玩得好開心。(梁碧玲攝)
    影片連結:
    (HK01)
    SHARE