【向男友求婚】湯怡:喺終點等我

    連續參加「渣打馬拉松」6年的藝人湯怡(Kathy)今年是第二次參加半馬賽事,她於衝線後接受訪問,開心表示今年的成績為1小時55分,比往年快了足足10分鐘:「本身預計係要2個鐘,多謝教練。(有搵教練訓練?)有呀,都練咗1個月,上年就反而冇,其實尋晚自己講過如果喺兩個鐘頭以內完成,出年就會挑戰全馬,依家有少少緊張同有壓力,但開心嘅,覺得人生入面應該要挑戰一次全馬。(如果今次唔係兩個鐘內完成都會唔會照試跑全馬?)照試啦,練習多啲就ok。」

    湯怡以1小時55分跑完半馬,真係要畀個Like你啦! 

    佢話出年就會挑戰全馬,覺得人生點都要有一次!

    出年向男友求婚

    問到何有第一時間告訴男友洪卓立成績?Kathy笑言未知他起身未:「個個都有問點解唔捉埋佢一齊跑,但係愈嚟愈難追啦。(上年佢都有嚟支持你,今年點解冇嚟嘅?)係我叫佢唔好嚟,上年第一年。(係咪追唔到你?)佢追(求)到我啦,喺十年前,但跑步就未追到。」談到會否跑全馬時叫男友求婚?Kathy反問:「我向佢求婚係咪應該?出年叫佢喺終點等我。」

    講到洪卓立今年冇嚟支持佢,佢就話係自己叫對方唔使嚟!

    雖然10年前已經追到佢,但跑步就……

     

    男友洪卓立

     

     

     

    (ON.CC)

    SHARE