【唯獨唔提傳反咗面嘅梅小惠】趙學而:如果我開口,人哋仲嬲咁點呢?

    「我都係等咗25年啫,只要你一日唔放棄,始終有機會做到。」93年出第一隻碟,18年4月28日,終於等到上紅館開騷嘅趙學而說:「主題係《Right on time》,與其話時間啱啱好,我想帶畀大家訊息,唔可以放棄,咁多年我喺呢行無論高低起伏,有幾多次攞到好成績,然後再一次跌落谷底,甚至乎喺我生活、人生、健康狀況起伏,我覺得係一本好好嘅指引書,只要你唔好放棄,堅持想去嘅地方,路唔止得一條。」

    學而雖然曾經鑽牛角尖,但佢係一個頭腦清晰嘅女子,最終搵到自己嘅路:「我入行時係一個好忟憎嘅人,嗰時我會覺得,究竟係乜問題?係咪我嘅問題?定幫我做嘢嘅人有問題?我明明可以得到嘅嘢,點解仲未得到?但人會長大,經歷越多,再沉澱消化,你會發覺唔係咁簡單一回事,有時越着緊越走,反而放輕鬆會攞到好成績,一直行到今年可以去到紅館。」

    處女紅館騷請了何炳做音樂總監,兩人合作過Hi-Fi碟:「佢清楚我音樂風格,上次九展騷冇唱嘅都會唱,例如《再見了》、《浪漫就是》,仲有part童年回憶揀咗卡通片嘅歌,《長腿叔叔》、《IQ博士》、《千年女王》,亦知道觀眾想我請佢哋想睇嘅嘉賓,譬如我啲朋友陳奕迅(Eason),如果Eason肯嚟,情願佢喺觀眾席睇我唱歌,嘉賓希望係音樂或演戲合作過嘅人。」

    學而喺劇集《皆大歡喜》扮演「林玉露」角色出位,會唔會請《皆》演員做嘉賓?佢笑笑話:「相信觀眾絕對希望得到超級無敵十字步,哈哈哈!但要咁多人出席好難,林文龍要顧電影,謝天華喺大陸好多騷,家燕姐喺香港又好忙,行姐(陳彥行)做電台嘢,苑瓊丹又好難搵,唯獨阮兆祥喺TVB,不過佢好忙拍劇,如果成事都好玩,發吓夢先啦!」

    學而數了一大串《皆》劇演員,卻絕口不提傳反面嘅梅小惠,問兩人依然冇聯絡?學而坦言:「其實一直都冇。」開騷請小惠嚟睇化恩怨?學而口直心快:「有乜要化?我一直都冇恩怨㗎,其實唔關我事,我唔會刻意去請,好似唔應該我去做呢樣嘢,我唔知人哋仲嬲唔嬲㗎嘛,如果我開口,人哋仲嬲咁點呢?我冇謂令到自己好似唔知點,其實o依家斷估啫,我唔知人哋乜嘢心態,冇乜必要咪盡量唔使,自己開心咪得,如果佢開心想嚟,我都歡迎㗎。」

    (蘋果日報)

    SHARE