【以退為進】唐詩詠合約到期 傳續約做籌碼扭攞視后﹗

    有「絕世好女友」之稱嘅唐詩詠,喺03年加入無綫之後,先後獲提名「飛躍進步女藝員」同女配角獎,直到2010年,詩詠終於拎到「飛躍進步」呢個獎,之後向女配角同女主角呢個目標進發!

    近年無綫嘅花旦小生個個都離巢北上賺人仔,雖然少咗好多有份量嘅演員助陣,不過變相亦俾咗唔少機會啲其他人,詩詠喺前年終於《鐵馬戰車》爭逐女主角,但五強不入,反而殺入「最受歡迎電視女角色」五強,可惜最終鎩羽而歸。不過正所謂機會係留俾有準備嘅人,舊年詩詠拍咗《不懂撒嬌的女人》結果佢喺劇中Cherry嘅角色出奇地討好,令到佢今年憑《不懂》角逐視后、最受歡迎電視女角色同最受歡迎電視拍檔,佢封視后嘅呼聲,一度直迫同劇嘅宣萱!今次嘅對手相當強勁,除咗宣萱之外,仲有鮑起靜、李司棋呢啲前輩級對手,詩詠當然不敢怠慢,最近密密曝光有新聞,之前就傳舊愛洪永城幫佢拉票,後來更發展到俾傳媒影到一齊食飯,似是復合有機,人氣更盛!

    據悉今次仲有一招殺手鐧,就係佢嗰份藝員約,其實詩詠嘅約就到期喇,無綫亦一早搵佢傾續約,但唐詩詠遲遲未動筆,似乎好大機會同獎項有關!唔經唔覺,詩詠效力無綫13年,今次似乎係最接近「視后」呢個獎,詩詠日前接受傳媒訪問,佢話:「係,第一次最接近,最多人談論,好開心,都係網民俾我,佢哋鍾意個角色,俾咗我好大信心,第一次咁接近已經好好。」

    之不過一講到奪「視后」嘅信心,詩詠竟然話:「無喇!呢一刻都唔諗,成個過程好開心,等緊去參加頒獎禮。」點解呀!網民咁撐,佢話:「今年有份提名嘅女藝人,影后又有,之前攞過都有,好多勁人,前輩。」至於有傳佢就快滿約,按過往嘅傳言,續約係應該獎拎,詩詠就否認話:「唔係,仲有一段長時間,唔駛擔心,扭計攞獎?邊有呢啲嘢?扭蛋咩!今次係全民投票。」詩詠呢一刻只一樣嘢令佢緊張:「我o依家最緊張係件衫嚟唔嚟,因為最緊要靚。」

    (蘋果日報)

    SHARE