【忙裡偷閑】江美儀唔恨攞視后 但想某人攞視帝?

    江美儀同陳柏宇今日喺西頁北潭涌傷健樂園出席「洗腎救人獅子會」,江美儀帶埋兩隻狗狗出席,佢好開心透露今年秋季會同狗狗去日本旅行,佢話:「有私人飛機公司贊助我,其實我一直都想帶佢哋去旅行,但又怕佢哋喺機艙嚇親同凍親,我心諗如果可以坐喺我大脾就好,點知我願望成真喎!」

    江美儀同陳柏宇今日喺西頁北潭涌傷健樂園出席「洗腎救人獅子會」。

    男友吳君祥會唔會同行?江美儀話:「佢要做嘢,唔去啦!」講到佢憑《親親我好媽》角逐視后,江美儀指今年競爭好大,不過呢套劇收視係全年最高,佢話:「係呀,平均28點,最高係31點,係實體收視,但係收視好唔代表做到視后。」睇好邊個做視帝?佢表示:「黃智賢,冇佢就冇《親親我好媽》嘅嚴太,不過馬國明同王浩信都好熱,我都想馬國明攞,王浩信就勤力,同埋有進步,如果有冠亞季就好啦!」

    江美儀話今年秋季終於可圓夢帶狗狗去旅行。

    對於林奕匡指為咗慶祝頒獎禮得奬,早前屈老闆請去旅行,陳柏宇笑住話:「好似未應承,佢唔提,我哋繼續提,就算唔俾我哋去,起碼都反對,兩頭唔到岸唔得㗎嘛!」太太有冇屈去旅行慶祝?佢笑住話:「有呀,屈得好勁,因為之前借咗一大筆錢,o依家要還利息,不過月底會同太太去泰國旅行。」

    之於陳柏宇話月底會同太太去泰國旅行。

    (蘋果日報)

     

    SHARE