【咁就十年…】蔡少芬:謝謝「極品」張晉

    10年前嘅今日,蔡少芬同張晉舉行簡單的婚禮,當時名氣不及蔡少芬嘅張晉坦言:「我等緊呢一日,我執到啦!」

    10年後嘅今日,佢哋兩公婆依然恩愛,羡煞旁人,唯一唔同嘅就係佢哋身邊多咗兩個人,但呢兩人並唔會影響到佢哋嘅感情,反而會令到佢哋感情昇華,呢兩位就係佢哋嘅寶貝囡囡張楚兒同張信兒喇!

    今日張晉同蔡少芬都分別喺佢哋嘅微博貼圖,分享佢哋結婚十周年嘅喜悅,佢哋仲着番10年前嘅禮服,同囡囡一齊影相,真係sweet爆。

    張晉留言話:「十年前的今天,我娶了你,這十年裏有風、有雨、有彩虹,還有倆搗亂的。十年前的婚纱和禮服,今天還能穿,讓我們保持身材,繼續風雨同路,看看下一個十年還能不能穿」。

    而蔡少芬就話:「​​​​感謝天父,時間過得太急速了!十年有喜有憂有趣有怒一切一切都是滿滿的愛!如沒有主的恩典,這個家不可能如此繽紛!往後每一日,我們也會繼續堅愛,也謝謝『極品』@张晋max ,愛你啊」!

    (蘋果日報)

    SHARE