【華哥出手】華哥親自教路 幫詩雅搵真命天子!

    藝人任達華與衛詩雅於電視城為無綫節目《big boys club》擔任嘉賓,宣傳英皇電影新片《我的情敵女婿》,任達華笑謂2018年要為衛詩雅找男友,笑指對方拍戲時見她皮膚乾缺乏滋潤,並謂:「詩雅識游水,佢蛙式,做佢男人就要識背泳,咁樣可以一路望住佢一路游,做佢背後嘅男人!」另一半要有任達華咁型

    攬到咁實 怕唔怕阿嫂嬲啊?

    詩雅就表示與任達華拍戲後,對伴侶的要求變高,因為對方好型!更透露曾在片場見過對方與太太傾電話,覺得好sweet:「我有問過華哥點知嗰個人係你Mr.right,佢話一望就知。(信有一見鍾情?)我信㗎!」

    有意重返TVB拍劇

    戲中的任達華分別與劉嘉玲及衛詩雅「兩母女」拍拖,現實中可曾試過?任達華笑言:「我咁細個梗係無啦,不過未試過唔等於無,演員就可以體驗到好多現實生活中嘅事!」他亦透露離開TVB十六年,今次返到TVB更送上其攝影集給梁材遠,被問若TVB力邀會否返來拍劇?他說:「等我完成出面嘅工作先,想出年再原班再拍一部!」詩雅則謂任達華在片場內常擔任攝影師,有好幾個鏡頭都是由他負責。

    (東方日報)

    SHARE