【你估我26歲咩!】袁詠儀:一邊睇一邊喊,接受唔到

    袁詠儀昨日喺中環出席保險公司微電影《愛在當下》首映,靚靚同小演員Mia喺戲裏面對戲,溫情感動人心,靚靚睇完之後都眼濕濕。

    喺活動上靚靚主動提到近日疑被虐殺的小女孩,哽咽話好心痛,靚靚話:「我覺得個社會要好好檢討,人與人之間嘅包容唔係好夠,真係好痛!我噚晚啱啱喺大陸返嚟,成晚睇新聞一邊睇一邊喊,我覺得唔可以,接受唔到,係唔夠愛,我好耐未試過好想講粗口兼鬧人,想打人,真係好有衝動,我有呢個怨恨心係唔啱嘅,但係呢個新聞真係唔夠愛,我真係唔明呀!大家真係要愛多啲。」

    問到靚靚覺得係咪要嚴懲嗰對父母?靚靚話:「必須要,我喺度諗香港嘅法律可唔可以冇辯護,只得控方呢?你冇嘢好講㗎嘞,我希望呢對父母得到最大嘅懲罰係心理。」另外,提到微電影嘅拍攝,靚靚就好欣賞片中飾演佢囡囡嘅小演員Mia,仲話其中一場戲要鬧喊Mia,搞到「囡囡」好崩潰,自己就好似做錯事咁。

    而靚靚仲自爆會將Mia嘅相放喺手機,問到囝囝會唔會呷醋?靚靚話:「放第二個男仔就會,佢知我鍾意女仔。」叫靚靚再追個女,佢就似乎打定輸數話:「你估我26歲咩!我諗唔好嘞,唔係冇問過,科技都太遲嘞。」

    (蘋果日報)

    SHARE