【準備追多個仔?】蔡少芬: 身體好先得 張晉: 驚喜唔使計劃

    張晉和蔡少芬(Ada)為代言的健康產品出席宣傳活動,甫開始受訪就大耍花槍,張晉更是搶先發功,聽到Ada表示新年在即但沒話收不收爐,他即笑指Ada做人阿媽無得收爐。當Ada續說習慣了中、港兩邊走,張晉又取笑太太,說:「你唔係兩邊走點識到我!」Ada也甜笑道:「係喇、係喇,我慶幸兩邊走識到你呀!」

    張晉期間卻講錯說話,稱希望2018年前有工作有家庭,輪到Ada更正老公,說:「你咪有家庭囉!」張晉則解釋是意指去年工作太忙,希望今年事業和家庭取得平衡。笑稱張晉工作忙,Ada可空閒一點,Ada即謂:「其實我一直都好得閒,每日都過得好精彩,因為要湊兩個囡囡和睇功課,還要照顧老公,又有自己的工作,忙到做唔到自己的計劃。」原來好多人問過Ada可有興趣寫劇本?她亦表示有這個意思,還想嘗試執導,可惜很忙又多顧累。

    搞笑是Ada提到聖誕節舉家到大阪滑雪遇見彩虹,令兩個囡囡大樂後,農曆新年再全家與朋友外遊,張晉卻一臉迷惘,問:「係咩?」Ada醒目的笑謂:「男人係做大事,呢啲閒事唔使理,我會搞掂晒,最重要你到時出現就得。」張晉即讚Ada每次都安排妥當,不做演員也可做旅遊策劃。另外,問到會否再計劃造人?張晉打趣指之前談到收爐話題不是指生B方面嗎?Ada就問老公係咪真係收爐?Ada說:「我覺得計劃追仔的話,要身體好先可以。」張晉則說:「如果我們真的多了一個(BB),也真是驚喜,驚喜不用計劃嘛。」

    蔡少芬和張晉無時無刻都好恩愛

    Ada同老公咁恩愛,隨時再有意外驚喜不出奇。

     

     

    蔡少芬和張晉以夫妻檔姿態出席工展會活動

    他們會否再追多個仔呢?

     

     

     

     

     

    (Headline)

    SHARE