【身份曝光】欣宜回應傳聞 自爆其實密照男係佢…!

    歌手鄭欣宜在《新城勁爆頒獎禮》奪得歌曲及女歌手獎,在慶功宴受訪時坦言感到開心:「我覺得係非常不敢當嘅一件事,喺台上面都有講,因為同我一齊攞女歌手獎嘅係自己好欣賞嘅歌手王菀之同衛蘭,係特別有意義。」問到早前跟她合照的「男友」有否恭喜她?她卻指對方是中學同學:「乜你哋到依家都認唔到佢?但真係好開心,佢特登飛嚟同我慶祝聖誕節。(同佢拍拖?)我依家單身。(有冇機會發展?)應該冇。」

    欣宜強調自己係單身。

    欣宜強調二人已合照多次,覺得大家起哄留言祝福是好事:「表示大家好想我快啲得到幸福快樂,但呢段時間都要做多啲物理治療,又要做多啲運動練番隻腳,冇乜時間同機會同男仔傾偈,因為下年4月就開演唱會。」

    因為要開show 所以近期都冇時間同冇機會識男仔。

    提到在IG上載兩人合照時留言「Love of My Life 」,欣宜認為愛有很多種,他們的愛屬於家人的一種:「唔好特登話人哋係啦。(佢令你唱《無表面傷痕》?)唔係,多謝大家關心。」至於會否出席《勁歌頒獎禮》?她透露要拍MV,因此應該不出席。

    (東方日報)

    SHARE