【半嵗發現有問題】一歲生日就要接受影響一生嘅手術

    前中國小姐趙哲妤(Uny)去年12月誕下囡囡小魚(Natalie)後,獨力照顧囡囡,唔經唔覺小魚已經一歲生日,Uny近日為囡囡舉行生日派對,仲將派對照放上社交網同與眾同樂。但Uny同時宣布一個壞消息,留言話:「【1歲生日快樂】日子過得很快唷!好動小魚的trouble 2 提早了1年出現,這對限量版波鞋就啱哂(晒)妳,讓妳好好探索世界,夠1歲了,很快小魚便要面對一個手術,這可是影響她一生的手術唷,祝願妳身體健康,手術順利^^」

    作為單親媽咪嘅Uny將整副心機放喺囡囡身上,知道囡囡身體有事,真係「打在兒身,痛在娘心」!據悉小魚因聽覺有問題,所以即將要做手術,Uny一早得知囡囡聽覺有問題,一直都好擔心,早前更去學手語,做足準備。

    Uny接受訪問時避談囡囡因何事做手術,她說:「做完手術先講,怕大家擔心,會過埋聖誕節,下個月做手術。(幾時發現?)佢半歲時發現,要等一歲夠18磅以上先可以做全身麻醉手術,佢依家22磅,再谷肥啲佢,等佢受到麻醉藥。(做完手術冇事?)成功就係,佢已經好好彩,可以做手術。」她直言十分擔心,而且好大壓力,每分每秒都想着囡囡,希望囡囡可以透過手術可以痊愈。問到囡囡爸爸知不知道此事?Uny說:「唔知佢知唔知。」

    原來囡囡天生聽力有問題~

    令人擔心呀~

    希望手術成功啦~

    (ON.CC)

    SHARE