【天寒地凍 翠如出show 蕭正楠除外套護花】

    黃翠如(Priscilla)同蕭正楠(Edwin)今朝情侶檔擔任科學園一個親子跑嘉賓,起步前兩人先跟小朋友喺台上玩烹飪遊戲,眼見女友喺12度低溫下以短袖短裙上台Edwin即時除去外套。日前Edwin曾指女友煎燶蛋,翠如表示保留追究權利剛好今日活動主辦係雞蛋品牌,Edwin相當識做不敢多言,而翠如笑指已經好幾日無跟男友傾談,亦不明白男友為何指她不懂煎蛋,世上怎會有人不懂煎蛋。

    翠如被問到會否進修廚藝,她指Edwin稍後會去其他國家跟藍帶廚師上堂到時跟埋一齊去,雖然Edwin曾踩女友煎燶蛋,但他補充指女友整的漢堡包好食。每次談及結婚事宜,兩人也笑而不談,問到會否期望兩、三年後帶着自己仔女來親子跑?Edwin笑說:「咁睇得起我,同小朋友玩係開心,見到身邊朋友阿康(張穎康)BB都好高興,但生小朋友好大責任,要認真諗清楚。」問到翠如會否急生BB?她笑說:「太早,諗唔到。」

    (蘋果日報)

    SHARE