【開火】黃翠如:佢誹謗我!死梗!

    藝人黃翠如、陳敏之、岑麗香、夏雨、李司棋等齊齊出席無綫劇集《翠華餐廳五十周年呈獻:溏心風暴3》之「溏心侍應大激鬥」活動,席間大會宣布劇集播出至今,網上累積點擊率已達3.6億。而一眾演員亦於台上呼籲觀眾切勿從非法網站觀看劇集,就連未有到場的黃宗澤也有拍片呼籲。

    煮得差有原因

    近日被男友蕭正楠(阿蕭)批評廚藝差的翠如,被問到是否每晚收工也要等男友下廚?翠如笑謂:「我都唔係日日見到佢,我會保留追究權利!其實我都係煎爆過一次雞蛋,因為唔熟個鑊,廚具用熟啲會比較好。」

    致電鬧爆男友

    翠如更否認是「地獄廚神」,笑罵阿蕭為她建立如此形象:「佢死梗!我一陣打電話嘈佢,其實係佢對食要求高,所以先緊張啲。」不過談到拿手小菜,翠如卻想了片刻才指炮製一頓飯絕對冇問題,蒸魚亦難不倒她:「我細妹依家喺PMQ開咗間臨時餐廳賣煎魚,我會去學吓嘅。(會考慮上廚藝班?)我以前做過飲食節目喎!阿蕭誹謗我囉!」

    未能與男友過聖誕

    而即將來臨的聖誕節,翠如坦言不會與男友一起過,因對方要為劇集開工。講到她曾透露有意探訪助養小朋友,她表示今年聖誕節應未能成行,更謂:「因為要配合好多方面,到時會帶物資去,但都要深思熟慮,好多嘢例如朱古力都唔建議帶,因為佢哋好少接觸,驚食完會想再食,所以都係帶文具嗰啲好啲。」

    翠如唔認煮得差,仲話煮一餐絕對冇問題。

    左起:翠如、夏雨、岑麗香

    翠如好嬲咁喎!

    大合照
    (ON.CC)
    SHARE