【每日製造】安志杰JC異口同聲話…

    安志杰(Andy)同太太Jessica C.今日夫妻檔去到香港仔嘅主題公園,出席「聖誕全城HO HO HO」開幕禮,JC一身紅色低胸連身裙,今次係佢哋婚後首次一齊出席活動,二人全程大晒甜密,不時含情脈脈互望兼十指緊扣,JC仲忍唔住當眾叫老公做handsome man,Andy就當然冧爆話sweet,問到佢哋有冇啲乜嘢暱稱?Andy話:「我叫佢做baby pants,不過唔知點解。」JC就話叫老公做honey,佢笑話連囡囡Tessa都跟住佢咁叫Andy,JC話:「Tessa現在會跟着說我們的說話,所以我們說話會加倍小心。」

     

    講到幾時追多個Baby,佢哋都異口同聲話好希望,仲話男女都冇所謂,問佢哋想唔想製造「Christmas Baby」?Andy話:「We make everyday baby.(我哋日日造人,係每日寶寶)。」

    而講到今年聖誕,JC就話第一年喺香港過,喺大陸拍緊劇嘅Andy仲可以喺聖誕放假,一家人溫馨過聖誕,感覺好圓滿。

    (蘋果日報)

     

    SHARE