【孤獨過聖誕】阿嬌即減男友十分?

    阿嬌鍾欣潼以貼身deep V背露連身裙性感現身「Yahoo搜尋人氣大獎2017」頒獎禮,佢獲得「人氣廣告代言」。

    問到今日性感造型男友有冇詐型,阿嬌就話:「都唔知你講咩,當然啦佢都覺得性感,都唔想我太性感,又覺得俾人睇蝕咁。」咁會唔會聽佢講呢?佢就話:「唔得我都要做嘢,冇辦法。」今年聖誕節係第一年同男友Micheal過,不過阿嬌就話要喺工作中渡過:「我都要做嘢,但想同佢佈置聖誕樹,我都有十幾年冇佈置聖誕樹。」至於係邊個屋企就未知咁話。聖誕節要工作點陪男友呢?阿嬌話:「佢會就我,不過都幾肯定,佢會孤獨咁過。」記者提議叫Micheal扮聖誕老人探班,阿嬌即刻話:「唔好,千祈唔好,最怕cosplay,即刻減十分。」咁禮物又準備好未呢?佢好坦白咁話未諗。咁又會唔會煮聖誕節大餐?佢話:「好耐冇煮,驚煮得好慢。」講到前拍檔余文樂結婚,阿嬌話:「唔知喎,恭喜晒!好少聯絡,不過見到都會恭喜佢。」

    阿嬌自爆原來好怕人玩Cosplay。

    仲話男友如果趁聖誕節扮聖誕老人就要減10分。

    聖誕節撞啱要去上海工作,阿嬌話男友應該會就佢喺上海見面。

    阿嬌男友賴弘國

     

    (蘋果日報)

    SHARE