【樂仔結婚了】小儀:佢都睇好我啦

    去年余文樂同大自己11年嘅阮小儀,因為一張攬實合照被瘋傳緋聞,當時樂仔仲好搞笑講過,如果過幾年小儀冇人要,自己就娶小儀做老婆。o依家樂仔結婚喇,但新娘卻不是小儀。

    小儀昨日接受《蘋果》電話訪問,對於樂仔結婚表示:「非常之開心,我啱啱喺公司走,Donald嗌出嚟:『嘩,阮小儀,你睇吓,余文樂結婚呀!』我冇乜理佢,佢再話:『真㗎!余文樂真係結婚㗎!』跟住睇佢張相,原來堅結婚,戥佢開心!見佢張相好開心好幸福,睇到佢哋啲笑容,係滿瀉嘅快樂湧晒出嚟。」

    對於樂仔曾「承諾」娶自己,但o依家新娘換咗人,小儀笑說:「咁我o依家都未知有冇人要,未到最後一秒鐘,佢唔使承諾呢個最初應承嘅嘢住嘅,係咪?佢結婚之嘛;同埋佢都睇好我啦,即係話我有人要啦。當然去到最後,一定祝佢哋白頭到老,永結同心,永遠幸福快樂,我諗佢都有排忙。」

    至於小儀拍檔森美以短訊回覆:「Haha……恭喜佢!當你話佢同小儀拍拖個打擊實在太大喇,佢都忍唔住要話畀大家聽,真正愛人係邊個。」

    (蘋果日報)

    SHARE