【喜事一浪接一浪】薛家燕:I am proud of her

    薛家燕喺96年離婚,獨力照顧三個仔女。二仔石耀庭早前宣佈結婚,明年6月喺洲際酒店擺酒,除咗送家傳之寶畀新抱,仲贈逾千萬西半山豪宅作為佢哋嘅新居,真係有媽的孩子…好幸福呀!

    喜事停不了,原來家燕姐孻女石耀珠都畢業喇,仲要係香港大學碩士畢業添,真係恭喜晒!噚日大女石祐珊喺ig貼出一家四口合照,留言:「Proud of this little one today ❤(為今天的你而驕傲) 」

    耀珠着住畢業袍戴埋四方帽,笑得好開心,家燕姐更加係盛裝打扮,穿上鮮黃色裙披紅色圍巾,配埋閃耀鑽飾,一身貴氣。

    家姐姐今日接受傳媒訪問,佢話﹕「我真係好開心,佢好學不倦,而且熱心公益。I am proud of her.謝謝。」早前家燕透露過囡囡志願係做社工,家燕姐表示囡囡已實踐願望﹕「係呀,佢已經喺母親的Mother’s Choice(母親的抉擇)上班做社工喇。」

    想唔想兩個女快啲結婚?佢笑話﹕「哈哈,想呀!緣份未到。(你幫佢哋做媒人?)我自己又忙,隨緣啦,緣份到就到,好奇妙嘅事。」

    (蘋果日報)

    SHARE