【唔怕扭計】杜德偉蘇永康變湊仔公四圍貢!

    歌手蘇永康(阿公)、杜德偉(Alex)、梁漢文(Edmond)、劉倩婷及雷頌德(Mark)昨日到薄扶林出席為視障人士籌款的步行活動,阿公及Alex更帶同囝囝現身。蘇永康(右)與杜德偉化身「帶子洪郎」。

    阿公受訪時坦言住在盲人院暨學校附近,加上囝囝Jazz很喜歡望車,所以經常見到盲人院的橫額,故主動提出幫忙。問到可有擔心囝囝扭計?他認為問題不大:「佢一喊我就知咩事,係熱同曬咋嘛,我會即刻拎佢去第二邊。」Alex則多謝阿公讓囝囝AJ首次做善事,但本身並不打算帶囝囝出席,擔心影響大家進度:「不過佢狀態好好,兩個BB之前未見過面,可以見吓,同埋畀佢見吓世面。」

    Mark掛住玩

    Mark透露太太前一晚睡得不好,要在家休息,他很難獨自帶三個小朋友到場:「所以我自己嚟。(有冇湊仔經教另外兩位爸爸?)冇呀, 淨係幫手捉住玩!」此外,Edmond原來誤會該活動要行山,他笑說:「蘇永康話喺水庫行一圈,原來喺呢度行去水庫叫一圈!」阿公指他們平時會行上太平山頂,大約用一個小時完成:「許志安話我行山有冇搞錯,我話佢唔識歎!」Alex笑指安仔只會跑沙灘。

    梁漢文(左起)、杜德偉、蘇永康及劉倩婷一同出席慈善步行活動。梁漢文(左起)、杜德偉、蘇永康及劉倩婷一同出席慈善步行活動。

    (東方日報)

    SHARE