【怪病康復中】和爸爸修補關係 回港重新生活

    歌手藍奕邦早前就受怪病困擾,仲表示自己患上顳顎關節症候群(TMJ),所以當時佢就去咗多倫多休養咗一段時間,暫停歌唱事業嘅發展,雖然患病過程艱辛,不過佢依然樂觀面對病魔,早前佢仲講過會再戰樂壇,令唔少樂迷都非常期待!

    今日藍奕邦就喺社交網發咗長文細訴當時患上情緒病嘅經歷和感受,仲話今年初搵到治療方向,已逐漸康復:「我扭轉了我治療方向,繼而找到我真正需要的協助,著(着)手處理多年來沒有真正處理過我焦慮、團積的壓力與創傷後遺,終於,我從困了三年的死胡同內慢慢走出來,真的開始康復起來了。」仲話過往幾年尋遍過唔少醫生:「幾乎什(甚)麼檢查都做過,當中雖然遇過好幾個很熱心幫忙的醫生,仍然無法解決身體上的各樣問題,當中包括去年治療顳顎關節症候群(TMJ)的牙套療程。」

    佢又再分享當時被診治為TMJ時嘅經過:「去年年中被診斷患上TMJ之後,牙套戴了不夠半年其實紓緩已經樽頸,身體其他地方如膝蓋、手腳亦開始痛起來,焦慮也惡化起來,驚恐症發作 (panic attack)亦愈來愈頻密。」仲同大家講情緒病最可怕嘅地方係唔單止影響情緒,仲會為身體帶來無窮無盡真實的症狀:「由15年到16年看了整整一年,亦吃了一年不同種類的精神科藥物,高峰時期一日八粒藥,身體的毛病仍沒有什(甚)麼改善,只是麻木到人不會對自己的不適作出反應,把自己原本已抑壓要釋放的情緒再更抑壓。」

    最後佢話經過大半年努力,令情況大有又改善:「我已經將我的創傷後遺差不多完全療癒(愈)了,身體的各樣痛症毛病好了一大半,焦慮減輕了,驚恐症發作亦完全停止了。」而且佢仲話呢段期間同爸爸亦重新修補關係,更可以回港慢慢重新投入正常生活,所以佢希望佢嘅分享可以令到更多人認識同體諒呢啲病患者。

    藍奕邦

    發長文訴心聲,也直此鼓勵還未找到出路的人

    期間與爸爸藍兆文重新修補關係

    藍奕邦曾與爸爸觀賞陳奕迅演唱會

    (ON.CC)

    SHARE