【追多一個梁爽爽】Yumiko分享陀女經驗

    近期人氣爆燈的Yumiko鄭希怡,早前同B女梁浸浸返內地拍真人騷後,唔單止水漲船高,更難得係同梁浸浸感情增進不少,可以話人財兩得。有傳言話佢想追多個,係咪真係就快有梁爽爽先?

    Yumiko一見到記者朋友,就猛話未有咁快,佢覺得小朋友係上天賜予嘅禮物,有消息就會第一時間通知大家!不過Yumiko好鍾意小朋友,今日佢就幫一個活動做客席舞蹈導師,教一班小朋友喺一個音樂劇內跳舞,成個活動係宣揚珍惜食物、注意環保,Yumiko話呢啲活動有意義,小朋友玩得開心又學到嘢,咁先至係真正嘅《贏在起跑線》。

    講到起跑線,Yumiko指自己不會在現時迫梁浸浸學呢樣學果樣,這個年紀最緊要無憂無慮玩得開心,不過梁浸浸似乎比較喜歡踢波,她當然不是太想但也順其自然,幸好最近梁浸浸開始自創古怪舞步再加前滾翻及瑜伽動作,非常搞笑,Yumiko笑說自己也有跳舞經驗,可以親自教她呢!不過她也不認同要大力催谷子女:「有時見到家長將仔女嘅日程排到密麻麻,唔單止令佢哋對學習冇晒興趣,甚至令佢哋太疲累,影響身體免疫力。」

    Yumiko湊得梁浸浸咁精靈,因為佢覺得小朋友健康成長最重要。最緊要係培養到內在嘅自信、正確價值觀、良好溝通能力同團隊合作精神,咁小朋友就自己可以健康成長。始終要身心兩方面平衡發展,先至會健康又開心。所以Yumiko會帶佢出去呼吸吓新鮮空氣,多啲戶外活動、唔好成日用手機、平板電腦,亦會畀少少supplement佢食,通常有【H365】兒童維他命C+鋅,可提升免疫力又可以幫到兒童血管同骨骼成長;另外同時補充鋅,聽講鋅有助提升專注力,亦都可以促進兒童腸道健康。

    如果真係追多個,Yumiko都有陀女經驗分享:「我陀梁浸浸嘅時候,初期都唔會食得太多,可能飲多杯奶食多個包都夠,但就會盡量補充多啲葉酸,因為聽講媽咪食唔夠葉酸,會影響BB嘅腦部發育。平日盡量食多啲蔬菜同豆類,但有人話烹煮過程流失好多營養,所以就再食啲葉酸supplement,同埋都會補充啲鈣,對個胎嘅骨骼成長都好啲!」

    (蘋果日報)

    SHARE