【自揭被性侵】麥明詩媽媽:人哋夾硬嚟

    十優港姐麥明詩的媽咪麥何小娟,就女兒自爆被性侵犯一事,回覆周刊,她語調平和,指麥明詩當年在大陸被性侵犯後回港有告知她,她說:「我係知,但其實唔係啲人諗到咁恐怖,細路女唔識保護自己,佢有同我講,係好唔開心,性侵係好多層次,唔使擔心。(佢係受到較輕微嗰種性侵?)以我所知係,經一事長一智,細節唔講,佢自己都冇講。(除咗交流嗰次,另一次發生喺幾時?)唔講喇,等佢自己講。(佢有冇畀人強姦?)以我所知唔係咁大件事,喺𨋢度發生,佢講嘅係事實,畀人抽水,人哋夾硬嚟。(有冇叫佢報警?)正如佢所講喺大陸發生,我知嘅時候佢已經返咗香港。」

    明白阿女想幫人

    她說初初聽到女兒在facebook發文時也感到很愕然,但看完女兒的發文後便明白,她說:「我知佢心諗乜,好耐之前佢已經講想將自己學到嘅法律知識去幫人,教人點樣去保護自己,覺得佢係想幫啲唔同嘅受害人,因為有啲人會受到更嚴重嘅性侵,呢個係佢抱負,依家有時佢都會寫啲法律觀點。」

    (東方日報)

    SHARE