【3歲蟹籽急性腸胃炎】呂慧儀聲沙重感冒

    「長腳蟹」呂慧儀今日喺太子始創中心出席聖誕宣傳活動,見佢一開口講嘢聲沙沙,原來患上重感冒之餘,3歲嘅阿仔黃柏翹(Anton)噚晚突然急性腸胃炎,搞到要立刻帶囝囝去醫院,嚇到佢鼻哥窿都冇肉。

    呂慧儀話同阿仔食嘢都一樣,自己腸胃冇事,但阿仔就病得好突然,估計佢係因為周圍摸嘢衰多手受到感染,呂慧儀話:「仲嘔到我成身都係,換咗三次床單,好彩唔使留醫院,真係嚇死我,我成晚做人肉按摩椅,第一次見阿仔病得咁嚴重,佢仲扭計要我一齊同佢見醫生,搞到我原本只係少少感冒,經過噚晚搏鬥之後,今日變咗重感冒喉嚨都沙埋。」

    呂慧儀老公黃文廸就負責睇住兩個病人,今日要幫手湊仔。今個聖誕節呂慧儀要開處境劇唔可以放長假去旅行,計畫去香港一啲酒店玩下同囝囝感受聖誕氣氛 ,囝囝現時已經四歲大,呂慧儀話阿仔識行識走仲識駁嘴,叻過我哋兩公婆。

    (蘋果日報)

    SHARE