【做娛樂圈新人】薛世恒搵前妻法拉合作唔尷尬

    Neway太子兼陳法拉前夫薛世恒(Daniel)今年膽粗粗入行,成為娛樂圈新人。圈中朋友多多的他坦言一直對娛樂圈感興趣,大學時代已開始跟朋友夾Band,表演欲旺盛。

    問到認為自己有甚麼條件適合做藝人?他笑說:「我可唔可以話係外形?哈哈!我想演戲,人生經歷有番咁上下,想將內心攞出嚟。」

    問到最想與哪位藝人合作,他首選相熟的好友,例如袁偉豪、黃長興及陳敏之等。至於前妻陳法拉,他亦不介意合作,並大讚:「佢係一個好專業同資深嘅演員,可以合作好開心,而且我哋都係朋友。」

    年屆四字頭才做新人,Daniel抱着有進無退的心態闖娛圈,揚言:「冇得退!(你好勇?)我性格係咁,會諗將來好多可能性。(怕唔怕畀人覺得你玩玩吓?)都怕人咁諗,我會加倍努力,否則會畀人覺得我係玩,因為我唔係靠呢行食飯,咁我出咗嚟做嘢10幾年,都有積蓄,唔係手停口停,但我入行真係好認真,希望大家見到。」

    (on.cc 東網)

     

    SHARE