【一個電話改變一生】劉青雲:之後就改變所有嘢

    影星劉青雲出席時裝酒會,司儀問他人生關鍵時刻,他表示是17歲時投考無綫藝訓班收不到取錄信,他說:「如果考到藝訓班會畀信你,但兩個星期都收唔到信,自己掙扎咗一段時間,打唔打去問?好似好老土咁,最後都打去問,原來真係收咗我,但唔知點解收唔到信。」

    事情發生前有奇怪感覺

    劉青雲表示那天是報名最後一日,幸好趕得及,問是否因為對自己有信心?他說:「唔係好有信心,係冇理由考唔到,之後就改變所有嘢,有時發生啲事有好奇怪嘅感覺,打電話係好面懵,第一次鼓起勇氣,估唔到真係考到。(第二次鼓起勇氣係咪追老婆?)緣分要發生就發生,行多一步自己都唔知,做好多嘢要勇氣,考藝訓班時17歲,驚乜?就算考唔到,唔會同人講,係年紀有關係。」

    做事要考慮家人

    問是否人大了擔驚受怕的事多了?劉青雲說:「考慮的事多咗,現在多咗考慮,成熟有好處。」他謂現在會多考慮家人,回想以前未拍拖時出埠拍劇,試過一個月也沒有致電回家問候爸爸,問到現在會否致電爸爸?他說:「有打畀老竇,依家成日溝通。(有冇同爸爸錫錫?)比較少,(拖手?)過馬路會扶佢,佢細過點拖我,大過我就咁對佢。」

    (東方日報)

    SHARE