【森美激罕講太太】咁早結婚其實有原因…

    森美同伍家謙今日喺中環出席「地球‧敢動日2017」,伍家謙透露剛由日本返港,喺當地為一個相機品牌拍攝,由橫濱行去河口湖,全程接近100公里,沿途見盡好多靚景,雖然佢好鍾意行路,但都行到要拉筋。

    至於森美喺大台節目《森美旅行團》中罕有提及太太,更指「愛情……原來有時候要對方唔喺身邊,先覺得需要佢。」森美笑住話:「我喊係因為點解自己咁早結婚,其實因為健康問題(曾患抑鬱症),大家都好珍惜對方,所以相處時間多咗,所以嗰日見到個景,我諗如果佢喺度就好啦,突然感觸啫,好多朋友睇完都話好sweet,不過我老婆就話我講到好似對佢好好咁,但成日都鬧佢,我諗佢都開心嘅。」提到有網民將佢同杜如風比較,森美話:「冇得比,各有各方向,佢係旅遊達人,我係節目主持人,我本身都係佢擁躉,因為我本身都鍾意去日本,大家咁講,對我嚟講係誇奬。」

    (蘋果日報)

    SHARE