【亞視又復活?】黎燕珊:人工多以前一半

    以梵高為主題嘅體驗型藝術空間Van Gogh SENSES今日喺尖沙嘴1881開幕,香港一眾名人藝人現身支持,包括鄭明明、黎燕珊、羅霖、韓君婷、郭秀雲等等。黎燕珊曾斥羅霖同前夫劉坤銘離婚後,再同大陸嫩男傳緋聞,破壞亞姐形象,兩人一直有牙齒印,兩人今日齊齊合照,但鏡頭背後話不投機背對背。

    羅霖日前舉家到蘇州出席飲宴,深夜突然收到二仔從美國傳來感性短訊話:「媽咪我好愛你,我知道你有幾重要,多謝你成日支持我。」羅霖同家人被呢通短信嚇到失眠,擔心阿仔遇到啲解決唔到嘅問題,當時致電阿仔又冇人聽,直至翌日清晨先搵到佢,原來阿仔係一時有感而發,令羅霖好感動流眼淚。

    羅霖將於11月開拍網絡電影飾演模特兒公司老闆娘,呢個角色要主動親吻男對手,羅霖話:「現實同做戲嘅我都冇試過主動去錫人,返去真係要研究下。」另外亞視有望年底重開,羅霖話:「佢哋都有聯絡我,聽聞話開網站,有時間都會支持。」

    亞視復活,黎燕珊話:「有聽過,好多舊同事返去做,人工比以前超出一半,我都好開心佢哋有新老闆,但我自己就過咗檔,賣咗身。」珊姐兒子第一年到英國讀書,首年喺外地過生日,當晚一家人有視像通話,珊姐話:「阿仔成日都希望我搵多啲工作賺多啲錢就冇咁多牽掛,真係應驗咗,嚟緊都要出埠唱歌,搵錢交學費,我所有儲蓄都係畀晒個仔。」

    珊姐又話:「阿仔好希望第日可以做警察,現時就讀犯罪學,我做媽咪立場會幫佢約啲警界朋友,等佢哋可以飲下茶了解下 ,等啲前輩畀啲意見佢。」鄭明明受到女兒影響買畫收藏,約16年前買過一幅高達百幾萬美金畫收藏,現已升值不少,但不會變賣,只作珍藏。

    (蘋果日報)

    SHARE