【成日問細佬幾時嚟】小豆擔心爹哋唔抱佢

    都好叻女啊﹗

    前港姐靚媽麥雅緻日前為張頴康生咗囝囝小花生,一仔一女湊夠一個好字!喺生B前夕,麥雅緻接受周刊專訪,分享陀B兼育兒心得!

      

    雖然有唔少人覺得喺懷孕過程,陀第2胎總係比較輕鬆,不過最令爹哋媽咪頭痛嘅事,莫過於係點樣令家姐或者哥哥接受有新成員嘅加入!麥雅緻本身已經有三歲大嘅囡囡小豆,講到呢件事,佢話:「其實好早俾囡囡知道屋企會多一個成員,用故事書講啲故仔俾佢聽,最初佢都唔知發生乜嘢事,有啲妒忌,成日會問幾時嚟,擔心爹哋唔抱佢,不過慢慢睇到轉變,識得關懷別人,好有大姐姐feel,矣好pound of自己係大姐姐,始終佢仲係好細,所以預咗會有情緒,唔會完全知道同明白成件事,但係你問我,我就會好期待,唔知家姐有乜嘢反應!」

    至於教育方面,麥雅緻就話:「我同老公喺教小朋友方面有一個方針,最初喺大女未出世嘅時候,老公係希望我係側重喺教育方面,佢就負責主力陪玩,不過會約法三章,當我教緊女嘅時候,佢唔可以介入,我唔想因為啲教女問題互相指責,喺小朋友面前會有一個唔好嘅影響。」有啲爹哋媽咪話要贏在起線,麥雅緻坦言:「我哋冇特別諗要點樣教,要先睇小朋友嘅性格,再諗係點樣去教一個小朋友!如果呢個方法啱用喺家姐身上,其他細佬妹都得嘅話,我就唔認同,因為個個小朋友都唔一樣,做父母要彈性處理,教育係要調節,唔會信晒一種方法,人係有長處同短處,有啲嘢係可以試,但唔係一定要咁做。」

    不過麥雅緻都話:「其實好多爹哋媽咪都好想多啲時間陪啲小朋友傾偈,講梗係好聽,但係邊有咁多時間,朝早8點返工,收工已經好攰,返到屋企又有連串問題要解決,又要幫小朋友溫書,又唔想小朋友太夜瞓搞到第二朝冇精神返學,所以仲邊有心情,好彩我哋兩公婆啲可以協調,變咗有時間可以傾!」對於一對仔女嘅期望,麥雅緻話:「我哋好簡單,只要佢哋開開心心咁生活,發展佢哋嘅興趣,如果香港唔適合,我哋唔介意送佢去其他地方,俾機會佢一展所長,做人唔係剩係為讀書,反而希望佢哋做任何事要堅持,做一個有堅持嘅人!」

    至於會唔會抗拒仔女入行,麥雅緻話:「真係要好難唔俾,惟有叫佢哋先讀好啲書,之後想發展咪去試,但係爸爸就話最好唔好,做藝人好辛苦,成績同付出唔係正比,偏向佢哋其他方面發展!」

    (蘋果日報)

    SHARE