【風趣講戲】劉青雲同太太口味差唔多

    影帝級劉青雲今日以NowTV第四季節目巡禮宣傳大使身份出席活動,講到有冇邊一套係最鍾意會「翻煲」嚟睇,青雲憶起以前做電視台嗰陣,凌晨兩、三點返到屋企:「落咗妝,就會撳着個錄影機,裡面有啲咩戲就會睇咩,即係睇到自己瞓着為止,我記得多數係睇《教父》同《的士司機》,嗰陣睇到識背。」

    青雲直言好少睇番自己拍嘅戲,佢又講笑咁話:「o依家仲唔會睇,等我退休喇!住老人院,冇嘢做嘅時候睇,到時自己會更加客觀同清晰去睇自己做成點。」

    佢又話平時同太太郭藹明喺屋企都唔會爭戲睇,因為大家口味都差唔多,都係乜都睇。之不過新一代嘅人好多都係上網睇,會搞到免費電視台更難做,青雲亦認真答:「冇辦法噃!社會不斷進步,大家都適應,咁其實呢樣嘢都好影響電影票房,不過呢個係大勢所趨,同埋我自己又唔會用電話去睇戲,始終都螢幕太細,反而喺大銀幕睇,嗰種感覺會唔同啲。」

    (蘋果日報)

    SHARE